25 Ocak 2013 Cuma

Akdağmadeni'nde 9 Bin 300 Öğrenci Karne Aldı


Yozgat'ın Akdağmadeni ilçesinde 2012-2013 eğitim-öğretim yarıyıl tatilinde 9 bin 300 öğrenci karnesini aldı.
Öğrencilerin Karne Heyecanı 

Atatürk İlköğretim Okulu'nda yapılan karne töreninde, öğrenciler, karnelerini, Akdağmadeni Kaymakamı H. Engin Sarıibrahim, Belediye Başkanı Suphi Daştan, İlçe Milli Eğitim Müdür Vekili Kasım Gülek Özer ve Okul Müdürü Ersoy Ceylan'ın elinden aldı.

İlçe Milli Eğitim Müdür Vekili Kasım Gülek Özer, yaptığı konuşmada, 2012-2013 eğitim öğretim yılının birinci döneminin sorunsuz bir şekilde bittiğini söyledi. Kiminin karnesi iyi kiminin de kötü olabileceğine dikkat çeken Özer, burada karnenin önemli olmadığını, önemli olanın iyi ilişkilerin geliştirilmesi olduğunu söyledi. Özer, şunları söyledi:

"15 günlük tatil süresince dinlenmek ve eğlenmek sizlerin en doğal hakkı. Bu süreyi verimli bir şekilde kullanarak hem tatilinizin keyfini çıkarın, hem de varsa kötü derslerinizi gözden geçirerek ikinci döneme hazır bir şekilde girin. Sizler, bizim yarınlarımız ve geleceğimizin teminatısınız. Hem bizim için hem de aileleriniz için olmazsa olmaz en değerli varlıklarımızsınız. Bu tatil sizin için iyi bir fırsat ve yeni bir başlangıçtır. Siz sevgili çocuklarımızdan isteğimiz, hem tatilinizi doya doya yaşamanız hem de bol bol kitap okuyarak zamanınızı iyi değerlendirmenizdir."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder