24 Ocak 2013 Perşembe

Açık Ortaokul ve Açık Lise Kayıtları Devam Ediyor


Akdağmadeni Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mustafa Erciyes, Açık Ortaokul ve Açık Lise 2012-2013 eğitim öğretim yılı 2. dönem yeni kayıt işlemleri devam ediyor.
Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mustafa Erciyes, Açık Ortaokul için 1 Mart Son Başvuru tarihi, Açık Lise Kayıtları için isede 8 Şubat Son Başvuru tarihidir.
İlçemizde Açık Ortaokulda yüz Açık lİsede 600 civarında öğrenci olduğunu anımsatan Erciyes, Bu Açık ilköğretim sayesinde İlçenin Eğitim ve Öğretim seviyesi de yükseliyor
Açık Ortaokul ve Açık Lise öğrencilerinde, yaş sınırlaması bulunmadığını kaydeden Erciyes, kayıt başvuru evraklarını şöyle açıkladı: "İlköğretim-Ortaöğretim diploması, ara sınıflar tasdiknamesinin aslı, banka dekontu, 1 adet fo-toğraf, nüfus cüzdan fotoko-pisi" ile başvuru yapmaları gerekiyor. Diye Konuştu.
Yerel Medya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder