2 Nisan 2013 Salı

Akdağmadeni'nde Yaşayan Ganime Yaşar, Eşi Ahmet Yaşar'dan 11 Yıldır Haber Alamıyor


Yozgat'ın Akdağmadeni ilçesinden yaşayan Ganime Yaşar, 1996 yılında çalışmak üzere Hollanda'ya giden ve 2002 yılında hapse düşen eşi Ahmet Yaşar'dan 11 yıldır haber alamıyor.
Ganime Yaşar, 1996 yılında çalışmak için Hollanda'ya giden eşi Ahmet Yaşar'dan haber alamadığını, 2002 yılında bir tartışma sonucu hapse girdiğini ve 11 yıldır haber alamadığını söyledi.
Ganime Yaşar, "Eşim ile evlendikten bir yıl sonra çalışmak için Hollanda'ya gitti. 2002 yılında bir arkadaşıyla tartışmış ve o kişiyi kolundan hafifçe yaralıyor. Bu yaralama sonucu Hollanda mahkemeleri dokuz yıl mahkumiyet cezası vermiş. Mahkeme eşimin cezasını iyi halden dokuz yıllık verilen cezasını 6 yıla düşürmüş" dedi. Ganime Yaşar, eşinin 6 yıllık cezasını tamamladığını ve tahliye edilmesini beklerken mahkemenin kararıyla eşine, psikolojik rahatsızlık ve etrafındakilere zarar verebilir sebebinden 3 yıl, sonra iki yıl ve son olarak da yine cezasının 2 yıl uzatıldığını söyledi. "Eşimin durumunu orada yaşayan Türk Vatandaşlarından öğreniyorum" diyen Ganime Yaşar, "Elimde beni rahatlatacak net bir bilgi yok" dedi. 12 yıldır geçimini Kaymakamlık ve Belediyenin fonlarından yardım alarak, el işi yaparak ve temizliklere giderek sağlayan Ganime Yaşar dayanacak gücünün kalmadığını söyledi.
Ganime Yaşar'ın oğlu Mahmut Yaşar ise 11 yıldır babasını görmediğini, Babasını sadece eski resimlerine bakarak gördüğünü ifade etti. Mahmut Yaşar, Başbakanımızdan, Cumhurbaşkanımızdan yardım istiyorum" şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder