19 Nisan 2013 Cuma

AKDAĞMADENİ’NDE AÇILAN REHABİLİTASYON MERKEZİ ENGELLİ ÖĞRENCİLERİN UMUDU



    Akdağmadeni Namık Kemal İlk Öğretim okulunda açılan özel eğitim sınıfı engelli öğrencilerin umudu oldu.
   Milli eğitim Bakanlığına bağlı rehabilitasyon merkezleri engelli öğrenciler için yaşam kaynağı olmaya devam ediyor. Namık Kelam İlk Öğretim okulunda açılan rehabilitaston merkezi ilçede bulunan zihinsel engellilere hizmet veriyor.
Okul Müdürü Nazım Altun yaptığı açıklamada, Açmış olduğumuz özel eğitim sınıfında 15 öğrencimiz bulunmakta. Altun, verilen eğitimi alan öğrencilerin yaş gruplarından geride kalmamaları için çaba gösterdiklerini söyledi.
Altun, Eğitim alan öğrencilerimiz için öğretmenlerimiz bire bir ilgilenerek her biri için ayrı bir çalışma programı hazırlıyorlar dedi.  
Altun, Engelli öğrencilerimizin her türlü yaşamlarını kolaylaştırmak için böyle bir girişimde bulunduklarını söyleyerek,''İlçemizin ihtiyaç duyduğu bir eksikliği kapattığımız için mutluyuz” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder