2 Nisan 2013 Salı

Akdağmadeni Halk Eğitim Merkezi'nin El ve Makine Nakış Kursu İşleri Görücüye Çıktı


Akdağmadeni Halk Eğitim Merkezince açılan el ve makine nakışları kursunu alan ev hanımlarının işleri açılan sergiyle halka tanıtıldı.
Serginin açılışına İlçe Kaymakamı H. Engin Sarıibrahim, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Kasım Gülek Özer, Akdağmadeni Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mustafa Erciyes ve idari amirler katıldı.
Halk Eğitimi Müdürü Mustafa Erciyes Yaptığı Konuşmada; "İlçe Genelinde açmış olduğumuz 13 el sanatları kursundan biri olan El ve Makine Nakış'ı bölümü kursumuzun sergisinin açılışını ve halka tanıtımını yaptık" dedi. Erciyes "Açmış olduğumuz el sanatları kurslarının trikotaj, el ve makine dokuma gibi el sanatlarında gençlerimiz, çeyize yönelik işleri ortaya koydu ve kültürel miras olan el işçiliğinin kaybolmaması için emek sarf etti. Kursa katılan bayanların mahalleli olarak daha da iyi kaynaşmalarını sağlıyor "dedi.
Kursun El ve Makine Nakış'ı usta öğreticisi Songül Dağ, "Beş aylık gibi kısa sürede on beş kişi tarafından ortaya çıkan bu kursun meyvelerini açmış olduğumuz sergiyle vermiş olduk. Kursa katılan mahalle halkına çok alıştım, nasip olur da tekrardan bu tür kurs açılırsa tekrardan görev almak istiyorum" diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder