2 Nisan 2013 Salı

Akdağmadeni'nde Yaralı Olarak Bulunan Atmaca Cinsi Kuş'a 13 Yaşındaki Çocuk Sahip Çıktı


İlköğretim yedinci sınıfa giden Mert Can Özdemir (13) arkadaşlarının bularak yaralamaya çalıştığı atmaca cinsi Kuş'a sahip çıktı.
Yozgat'ın Akdağmadeni ilçesinde İlk Öğretim yedinci sınıf öğrencisi Mert Can Özdemir (13) tarafından bulunan yaralı atmaca kuşuna sahip çıkarak iki gün boyunca bakımını üstlendi.
İlköğretim yedinci sınıfa giden Mert Can Özdemir (13) arkadaşlarının bularak yaralamaya çalıştığı atmaca cinsi Kuş'a sahip çıktı. İki gün boyunca evinin serasında besleyerek iyileşmesini beklediğini söyledi.
Özdemir, "Kuşa ilk yaklaştığımda çok korktum, ilk defa bu kadar büyük bir kuşa yakın oldum. Kuşu yaklaştığımda atmaca kuşu olduğunu fark ettim ve bir kutu içerisine koyarak eve götürdüm. Bahçemizde bulunan seranın içerisinde iki gün boyunca etle besleyerek iyileşmesini bekledim" dedi.
Kuşun kanat bölgelerinde şişliklerin olduğunu ve sağ ayak bölgesinde de atılan taş sonucu zedelendiğini söyleyen Mert Can Özdemir, kuşun bir an önce iyileşmesini istediği için ilçede bulunan Akdağmadeni Orman İşletmesine haber vererek yardım istediğini ifade etti.
Orman İşletme şefliğinde muhafaza memuru olarak çalışan Ziya Aksu " Merkez şefliğimizi arayarak bizden yardım isteyen ve iki gün boyunca kuşun bakımını üstlenen küçük arkadaşımıza teşekkür ediyorum" dedi.
Aksu, Kuşun tedavisinin yapılması için Yozgat'ta bulunan Yaban Hayatı Koruma Şefliğine teslim edilerek bakımının yapılacağını söyledi.
Özdemir, kuşun bakımlarının yapılarak doğal yaşamına bırakılmasını istedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder