13 Mart 2013 Çarşamba

MİNİK YILDIZLARDAN İl İkinciliği



 Yozgat İl genelinde düzenlenen Yıldız Erkekler 3 Bin metre koşusunda Akdağmadeni Kaymakam Mehmet Tahir İlköğretim Okulu İl 2’inci oldu.
                İl ve İlçelerden 12 okulun katılımıyla gerçekleşen yarışa altışarlı grup halinde 75 öğrenci katıldı.  Gruplarda Yozgat bölgesini, 3bin metrede derece alan birinci ve ikinci olan takımlar temsil edecek. Katılımın yoğun olduğu Yıldız Erkekler 3bin metrede sorgun birinci olurken, Akdağmadeni Kaymakam Mehmet Tahir İlköğretim Okulu 2’inci oldu. Beden Eğitimi Öğretmeni Alper Doğan, İlçemizi kros yarışlarında temsil edecek okul olarak bir ilk yaşıyoruz, Mart ayı sonunda yapılacak olan seçmelerden sonra Bölge temsilciliği için yarışılacağını söyledi. Doğan, Seçmelerde dereceye giren öğrenciler Türkiye Şampiyonası için yarışacaklarını açıkladı.
                İlçemiz iyi bir derece ile temsil eden öğrenciler İlçe Milli eğitim Müdürü Kasım Gülek Özeri Makamında Ziyaret ederek alınan başarının sevincine ortak oldular.
Konuyla ilgili açıklama yapan Özer, 3 bin metrede ilçemizi temsi eden öğrencilerimizi kutluyorum. İlçemizi, yapılacak olan seçmelerde de en iyi şekilde temsil edeceklerine inanıyorum ve başarılarının devamlarını diliyorum diye konuştu. Özer,  Öğrencilerden Yapılacak olan Bölgesel seçmelerde ve kazanırlarsa Türkiye Şampiyonasında iyi bir başarı elde etmelerini ve birinciliklerle ilçemizi gururlandırmalarını istedi.
Özer,  İlçe Milli eğitimi olarak öğrencilerimiz yetiştiren ve bu tür müsabakalara hazırlayan Beden Eğitimi öğretmeni Alper Doğan’a, Öğrencilerine destek veren Okul İdaresine teşekkür etti.
Özer, Derece alan öğrencilere spor müsabakalarına hazırlanmaları için Birer eşofman hediye etti.
                

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder