13 Mart 2013 Çarşamba

EĞİTİM BİR SEN’DEN BAŞARIYA ÖDÜL




Akdağmadeni Eğitim Bir Sen İlçe Temsilciliği okullar arası düzenlen “Hz Peygamberin Hayatı ve Güzel Ahlak” konulu Bilgi kültür yarışması ve şiir yarışmasında dereceye giren öğrencilere kıyafet hediye etti.
Konuyla ilgili açıklama yapan, Akdağmadeni Eğitim Birsen Temsilcisi Kenan Önal, yapılan bu yarışmalar büyük ödüllü diye duyuruluyor, Türkçe ve Din Kültürü Öğretmenleri bu yarışmalar için öğrencileri motive ediyor. Bu yarışmalarda verilen ödüller, bir Liralık Kitap olunca, bizi harekete geçirdi, Öğrencilerimize laik olmayan birer hediye hazırladık. Liseler arasında Hz Peygamberin Hayatı ve Güzel Ahlak Bilgi kültür yarışmasında birinci olan İmam Hatip Lisesi öğrencilerine Takım Elbise,  Ortaokullar arası Hz Peygamberin Hayatı ve Güzel Ahlak konulu bilgi yarışmasında birinci olan Mehmet Kaplan ilköğretim Okulu Öğrencilerine eşofman Takımı ve şiir yarışmasında Birinci olan Sazlıdere İlköğretim Okulu, İkinci Olan  Atatürk İlköğretim Ortaokulu ve Üçüncü Olan Namık Kemal ilköğretim okulu öğrencilerine Eğitim Bir Sen İlçe Temsilciği olarak Birer Takım eşofman hediye ettik, Çocuklarımız güle güle kullansınlar.
Önal, bu yarışmaların güzel bir organizasyonu yapılabilirdi, büyük bir salon ayarlanabilir, halkımızla içi içe olunabilirdi, ilçe yöneticileri davet edilip esnaflar arasında sponsorlar bulunup daha iyi bir program yapılabilirdi. Önal, böyle büyük konulu bir yarışmada hediyelerin basit kalması okul yöneticileri tarafından serzenişle karşılandı.
 Önal, “Temennimiz ilçe yöneticilerinden ve Akdağmadeni Halkından böyle konulara hassasiyet göstermelerini istiyoruz” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder