25 Aralık 2012 Salı

Açıköğretim Lisesinden Mezun Olan 15 Öğrenci Diploma Sevinci Yaşadı

Açıköğretim Lisesinden Mezun Olan 15 Öğrenci Diploma Sevinci Yaşadı
Yozgat’ın Akdağmadeni ilçesinde 2011-2012 Eğitim Öğretim yılı 2.döneminde Açıköğretim Lisesi’nden mezun olan 15 öğrenciye düzenlenen törenle diplomaları verildi.
Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğünde düzenlenen diploma törenine Açıköğretim Lisesi Müdürü Osman Özdemir, İlçe Milli Eğitim Müdürü Harun Koca, Ak Parti İlçe Başkanı Adem Darımla, Okul Müdürleri ile diploma alan öğrenci ve yakınları katıldı.
Törende bir konuşma yapan Açıköğretim Lisesi Müdürü Osman Özdemir , Akdağmadeni ilçesinde dört yıl önce Açıkgöretim Lisesi öğrenci sayısının 40-50 civarında iken bugün 600’lere yaklaştığını belirterek bunların yüzde 50 sinin de bayanlardan oluştuğunu söyledi.
İlk defa bir ilçede AÖL diploma töreni düzenlendiğini ifade eden Özdemir, “Bu törenin Akdağmadeni’nde olmasından dolayı da bir Akdağmadenli olarak Son derece memnuniyet duydum. Açıköğretim Lisesinden mezun olan öğrencilerin büyük bir kısmının Üniversite sınavlarında da başarılı olmaktadırlar. 2011 Yılı içerisinde ÖSYM’ye Müracaat eden 64 bin Açıköğretim Lisesi mezunundan 22 Binin bir üst öğrenime yerleşmiştir” dedi.
Açıköğretim Lisesinden Mezun olarak Üniversiteyi kazanan Derya Oba’da, üniversiteyi kazanmanın en önemli şartının düzenli şekilde çalışmak ve azimli olmak olduğunu söyledi.
54 Yaşında Açıköğretim Lisesinden mezun olarak diplomasını alan Mustafa Küçükılgaz’da çok mutlu olduğunu belirtti .

Haber: Ali Özdemir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder