1 Şubat 2013 Cuma

KÜÇÜK SEMANUR DESTEK BEKLİYOR

Küçük Semanur Devlet Babadan Yardım Bekliyor..!


Akdağmadeni İlçesi Örenkale Köyünde yaşayan ve doğuştan fiziksel engelli doğan Semanur Şahin (13) tedavi olabilmesi için maddi destek bekliyor.
Konuyla İlgili bir açıklama yapan Semanur Şahin’in Annesi Hacer Özsu Kızım doğdu doğalı bu hastalık çilesini çekiyoruz. Kızımın babası ile resmi nikahımız yok. Babası kızımla ilgilenmiyor.Kızıma ben Annesi olarak bakmakta zorlanıyorum kızımın üstüne aldığım bakım parası ile anca özel mama ile beslendiği için ona harcıyoruz.Kızım Semanur duyabiliyor, konuşulanları anlıyor fakat konuşamadığı içinde karşılık vermediği için sinirleniyor.Geçen yıllar içinde Doktorların kızımın hastalığına teşhis koydukları ve Ankara’da fizik tedavi ile iyileşebileceğini söylediler.Fakat ben tek başıma iki çocukla nereye giderim nasıl tedavi ettirebilirim çaresiz kaldım.Kızımın bu halini gördükçe içim parçalanıyor.Diye Konuştu.
         Yeşil Kart sahibi olan anne Özsu, eşinin bu durumu umursamadığını ve ilgilenmediğini söyleyerek son çare olarak devlet büyüklerini sığındığını açıkladı.
Özsu, verdikleri desteklerden dolayı Akdağmadeni Kaymakamı H. Engin Sarıibrahim’e,  Akdağmadeni Devlet Hastanesi Başhekimi Bülent Koç ve Köy Muhtarı Hayati Ulus’a teşekkür etti.   

Haber: Ali Özdemir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder