22 Şubat 2013 Cuma

BELEDİYEDEN EĞİTİME DESTEK



Sosyal belediyecilik alanında birçok hizmetle Akdağmadeni’ni örnek bir ilçe
haline dönüştüren İlçe Belediye Başkanı Suphi Daştan, ilçede eğitim öğretim
gören 450 lise son sınıf öğrencisine 900 adet Ygs ve LYS hazırlık kitabı dağıttı.

İlçe Belediye Binasında yapılan kitap dağıtımına, İlçe Milli Eğitim Müdürü Kasım Gülek Özer, Okul Müdürleri ve öğrenciler katıldı. Konuyla İlgili bir açıklama yapan İlçe Belediye Başkanı Suphi Daştan, ilçedeki son sınıf öğrencilerinin Ygs ve LYS sınavlarında başarılı olmaları için fiziki olarak güzel yerde eğitim alabilmeleri için eğitim gören tüm lise son sınıf öğrencilerine Akdağmadeni Belediyesi olarak okudukları bölümlere göre Ygs ve LYS hazırlık kitapları dağıttıklarını bildirdi.
Daştan, Yozgat’ın bir İlçesi Olan Akdağmadenli öğrencilerin daha çok okuması lazım. Burası ne Kayseri, ne Bursa, nede Konya olan sanayi şehri değildir.Belkide gelecekte ilçemizi ve Türkiye’yi sizler yöneteceksiniz. Belediye olarak sizlere katkı sağlamak için kitaplar yaptırdık,İnşallah bir katkı sağlar diye düşünüyoruz.
Daştan, daha önceden okul müdürleri tarafından kendilerine verilen öğrenci ve bölüm sayılarına göre ücreti belediye tarafından karşılanan Ygs ve LYS’ye hazırlık kitapları ile ilçedeki öğrencilerin sınavlarda başarılı olmasını planladıklarını ifade etti.
İlçeye yeni bir 24 derslikli Anadolu Ticaret Lisesi, 200 kişilik öğrenci yurdu ve spor salonu yapılacağı müjdesini de veren Başkan Daştan,15 milyonluk bir yatırım ile Türkiye’de 2. Sıra bir yatırımdır.Mükemmel bir okul daha İlçemize kazandırdık.4 yıllık Sağlık Meslek Yüksek Okulumuzla birlikte İlçemiz eğitimde büyük yol katetti. Diye Konuştu.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Kasım Gülek Özer, “İlçe Belediye Başkanı Suphi Daştan’a Eğitime verdiği destekten dolayı tüm öğrenciler adına teşekkür etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder